Primele 2 proiecte FAMILY MARKET, investiții de 17 milioane de euro, vor fi inaugurate în acest an de compania IULIUS, în BUCIUM și MIROSLAVA

Primele 2 proiecte FAMILY MARKET, investiții de 17 milioane de euro, vor fi inaugurate în acest an de compania IULIUS, în BUCIUM și MIROSLAVA

Conceptul Family Market acoperă trei direcţii importante: varietate de servicii în proximitate, economie de timp și confort. Family Market Bucium va fi și o destinaţie pentru timpul liber al locuitorilor. Cum au prins contur aceste proiecte?

Radu Pârlea, Manager Family Market: “Anul trecut, am făcut un pas important pentru diversificarea portofoliului companiei IULIUS şi am demarat construcţia a două proiecte care au la bază un concept nou, care facilitează valorificarea optimă a timpului şi reprezintă o platformă de susţinere a antreprenorilor locali.

Family Market este un format de retail de proximitate, cu dimensiuni mai reduse decât cele ale proprietăţilor pe care le-am dezvoltat până acum, însă calibrat pe cerinţele de consum a două zone satelit din jurul Iaşului, cu densitate foarte mare – cartierul Bucium şi comuna Miroslava.

WhatsApp Image 2022 03 22 at 12.39.54 3 - Centrul de Analiză și Planificare a Dezvoltării Regionale

Dezvoltarea rapidă a orașului și a judeţului Iași a dus la o creștere demografică, dar în același timp și la una a nevoilor comunităţilor în expansiune. Zonele care s-au dezvoltat puternic în ultimii ani au nevoie de servicii de bază, în proximitate, spaţii de relaxare și eficienţă. Iar mixul de profile şi facilităţi gândit pentru Family Market va răspunde acestei nevoi.

Astfel, proiectele din Bucium şi Miroslava vor include un supermarket Auchan şi un număr mare de producători naţionali şi locali, cu servicii utile, precum: băcănie, carmangerie, brutărie, cofetărie, coffee shop, librărie, florărie, pet shop, produse pentru casă, fashion şi altele. În plus, atracţia va fi o zonă verde, amenajată cu arbori și arbuști, alei de acces și de promenadă, un spaţiu care invită la relaxare în aer liber și care aduce „verdele” acolo unde comunitatea este deja.

Ambele proiecte vor fi inaugurate în acest an şi presupun o investiţie totală de 17 milioane de euro, realizată cu sprijinul unei finanţări bancare acordate de CEC Bank”

Family Market Bucium este integrat într-un proiect rezidenţial în dezvoltare și promite produse sănătoase, mereu fresh, de la producătorii locali. Proiect ce vizează o concentrare armonioasă a unor servicii necesare oricărei comunităţi moderne precum cafenele, magazine, coafor, florărie, farmacie etc. vor exista și aproximativ 145 locuri de parcare. Cum credeți că va fi primit acest proiect de către numeroșii locuitori ai zonei Bucium – Vișani – Dobrovăț?

Radu Pârlea:Family Market Bucium este integrat într-un proiect rezidenţial în dezvoltare, care aparţine altei companii, ce nu face parte din grupul IULIUS.

Prin proiectele dezvoltate până acum, IULIUS a demonstrat că are capacitatea de a crea concepte atractive din punct de vedere comercial şi social, care răspund cerinţelor reale ale clienţilor din arealul în care sunt dezvoltate. Cu siguranţă, Family Market va fi foarte bine primit de locuitorii din cartierul Bucium şi din proximitate – Vişani, Bârnova, Păun -, întrucât va facilita accesul acestei comunităţi în dezvoltare la servicii cotidiene inexistente în zonă şi de care chiar au nevoie, limitând dependenţa de mașină și oferind economie de timp.

Ambele proiecte Family Market au debutat cu o etapă de consultare pe site-ul family- market.ro, locuitorii fiind invitaţi să ne transmită sugestiile privind serviciile și facilităţile pe care și le doresc aproape de casă. Am primit sute de mesaje, pe care le-am luat în calcul când a fost gândit mixul de chiriași”.

Retailerul Auchan va deschide un supermarket care va oferi game variate de produse alimentare la preţuri mici, inclusiv game sezoniere, printr-o ofertă extinsă de produse proaspete fabricate în locaţie și o sortimentaţie variată de produse nealimentare de uz cotidian. Va avea inclusiv un loc amenajat unde clienţii vor putea servi masa.

Family Market Miroslava 02 - Centrul de Analiză și Planificare a Dezvoltării Regionale

Family Market reprezintă şi o platformă de susţinere a celor care au pus bazele propriului business și care vor să ofere clienţilor produse autohtone, de calitate. Antreprenorii români au o prezenţă preponderentă în ambele proiecte și ne bucură răspunsul favorabil al business- urilor locale. Atât în Family Market Miroslava, cât și Bucium vor fi prezenţi: Kosarom, La Sibieni, La Bottega, La Ciambella, Teo`s Cafe, Omniclean, Dr. Max, Schimbu’ Trei și Inmedio.

Family Market va aduce o premieră în Iași şi anume brandul Sinsay, care va deschide câte un magazin în proiectul de la Bucium şi în cel de la Miroslava. Sinsay, parte a grupului polonez de modă LPP, va avea locaţii cu suprafeţe de aproximativ 1.000 mp fiecare, oferta retailerului internaţional incluzând îmbrăcăminte și accesorii pentru copii, femei și bărbaţi, precum și articole pentru casă și produse de înfrumuseţare.

Alte nume prezente în Family Market Bucium vor fi mai fi: Spartan, Frișcot, Atipic Barbershop, Prisaca Bârnova, Pro TeL (cu accesorii GSM), Flower Boutique, Optica RA și producătorul de chei Silca.

Ce va oferi Family Market Miroslava?

Family Market Miroslava 01 - Centrul de Analiză și Planificare a Dezvoltării Regionale

“Peste 180 de locuri de muncă vor fi create prin investiţia de la Miroslava. Şi proiectul Family Market de aici este un răspuns la nevoile dezvoltării urbane care are loc dincolo de limita teritorială a Iaşului. Ne-am propus să dezvoltăm cele două proiecte Family Market acolo unde sunt comunităţi cu densităţi mari de populaţie, care se dezvoltă rapid, la marginea orașelor sau în comunele din imediata vecinătate, datorită modificării cerinţelor pe care o familie le are, unele intensificate și de contextul pandemic, de a avea spaţiu, liniște și timp dedicat familiei.

Proiectul este realizat în parteneriat cu Primăria Miroslava. Investiţia va integra un supermarket Auchan, brandurile Sinsay şi Pepco, precum și un mix de produse și servicii personalizat pe dorinţele locuitorilor din zonă, oferit, în mare parte, de antreprenori locali, ca şi în cazul proiectului de la Bucium. Pe lângă Kosarom, La Sibieni, La Bottega, La Ciambella, Teo`s Cafe, Omniclean, Dr. Max, Schimbu’ Trei și Inmedio, alte opţiuni vor fi nume precum Meat Concept Store, Blanca, Saria, Mado, Agroland, Praxis, Autopit, Papiro, Lisnic Coafor & Barbershop, Contakt GSM şi plafarul Cătina”,

Leave A Comment

S-ar putea să-ți placă și